 |
|
Autor |
Wiadomość |
karassnik
user
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:24, 22 Cze 2011 |
 |
Napiszę o nim bo wiem naprawdę dużo. Nie trzeba tłumaczyć kim oni są - żołnierze i tyle. Jednak nietypowi... Dla mnie to oni, a nie Sentinel są przeciwnikami GHEIST w fabule Urban Rivals.
Bonus klanowy: Obrażenia +2
Zalety:
Dość sporo kart ze wsparciem
Świetne karty z SoA
Przy niektórych SoB nie przeszkadza
Niezły klan do DM
Wady:
Za mało kart z life gapem
Brak wysokogwiazdkowego DR'a
Powalane przez manipulatorów ataku i mocy
Większość kart jest mordowanych przez SoA
Survivor przy tym klanie odpada (zwłaszcza ELO)
5*:
Dugan
Najnowszy nabytek La Junta. Do elo raczej się nie nada mimo 7/9, ale do DM czy SV będzie niezastąpiony na wysokie dmg.
Ed 12
Robocik jest naprawdę przydatny: staty 8/9 robią wrażenie. Jednak nie są czyste, bo stabilniejsze jest niestety 6/7. Karta świetna, ale tylko do T2.
Emeth
To prawda, on jest wariatem XD. Jednak bardzo przydatny. 7/8 przy um. wsparcie: +5 Atak robi swoje. Niestety ma na ELO perm bana, ale do każdego mono La Junta OBOWIĄZKOWY.
General Cr
Lider La Junta i jeden z piątki najdroższych kart UR. Karta doskonała: możliwe 1HKO, 7mocy i do tego SoA!!! Karta wręcz doskonała, nic dziwnego, że ma perm bana na ELO. Jeśli starczą ci fundusze (ok. 7-8mln) to wybierz jego, a nie Bryana.
Naginata
Ta kobieta-wynalazca jest kartą ciekawą, jednak w pierwszej kolejności jest normalnie zabójcza (przez jej umkę -5 pillz przeciw, min. 6), ale później też się przydaje, gdyż jej staty 8/5 bez bonusu przy 5* też nieźle. Świetna do T2 i mój (już były) zamiennik za Ray'a do ELO.
No Nam
Chyba najbardziej stabilna karta w La Junta: czyste i potężne 7/7, brak um (chociaż SoB by nie zaszkodziło); cena też zbytnio nie powala. Karta niezła, równie przydatna co Ed 12
Python
Hmm... Karta moim zdaniem jest jedną z najgorszych z La Junta. 3 mocy to fatalnie przy 5*, nie pomaga nawet to, że ma um moc: moc przeciw. bez żadnej pomocy. Gdy nie masz funduszy możesz go kupić, ale tylko do T2 i później nieprzydatny.
Ray
Kolejna niezła karta u komandosów. Artwork i opis może powalić, ale umka +8 ataku przy odwecie to dosyć słabo. Kolejna karta tak jakby przeciw SoA. Oczywiście T2, ale też ELO gdy nie chcesz Naginaty.
4*:
Arnie
Najlepsza czwórka do elo. Staty 8/6 z bonusem potrafi zaboleć. Jeśli przegrasz przeciw nie-SoA to no problemo - odzyskujesz 2/3 pillzów.
Bryan
Świetna karta, gdy nie masz Generala. Staty 7/7 z bonusem i czyste SoA przy 4* to wprost miód na oczy. Obowiązek do ELO i T2
Burger
Przeciętne bazowe staty 6/5 oraz +3 mocy przy odwadze robi nam świetne 9/7. Jest genialnym zamiennikiem Isatis do kombinowanych decków.
Chiro
Kolejna karta zabójczo wrażliwa na SoA. 8/2 i wsparcie: +1 Obrażenia to nie są genialne staty, ale gdy dopiero budujesz deck, karta przydatna.
Dacote
Oto zabójca wszelkich SoA! Dzięki 6 obrażeń i umce stop: obrażenia +4 można zrobić 1HKO bez Fury!!!!! Jedyną wadą jest chyba tutaj 6 pkt. mocy.
Gatline
Taki 4* Ray, tyle że ma czyste +8 ataku. Staty 7/5 bez bonusu w połączeniu z umką to geniusz w czystej postaci. Jedna z niewielu kart dobrych do Surivor z tego klanu.
Gertrud
Karta co najwyżej przeciętna. Dosyć duża cena, staty 6/6... to może ją ograniczać. Dobra jedynie na wszelkiego rodzaju bonusy dzięki swojemu SoB.
Isatis
Staty 5/6, umka wsparcie: +1 mocy, naprawdę niska cena... Czego chcieć więcej do mono? Gdy jednak deck nie będzie wyłącznie z La Junta, zastąp ją Burgerem.
Winifred
Najgorsza 4* karta w tym klanie. 4/6 przy braku umki to zdecydowanie za mało. Odradzam ją kupować.
3*:
Amiral Py Cr
Jeden z najtańszych Cr i nie jest słaby. Jest przeciętny przez staty 5/5 i umkę -5 atak, min. 2. Tylko dla kolekcjonerów.
Archibald
Ten dziadziuś jest nietypowy, gdyż 7/3 i +2 pillz to naprawdę dobrze. Świetny do ELO, jednak przez swoją konkurencję mało przydatny niestety.
Bruce
Karta przeciw SoA dzięki nawet dobrym statom 8/3 i braku umki. Obowiązek dopiero dla tych, co zaczynają przygodę z La Junta.
Flavio Cr
Oto przykład naprawdę słabego CR. Może zrobi 1HKO, ale szanse, żeby to zrobić są bliskie zeru przez 1mocy i brak um. Tylko dla naprawdę zapalonych kolekcjonerów.
Jane Ramba
Karta dobra i do blefu, i do otwartej walki. Staty 7/4 i -2 opp. dam. min. 1 czynią z tej karty nieprzewidywalną. Jej cena jest naprawdę spora (ok.9k) i to jej chyba jedyny minus poza fatalnym artworkiem.
Laura
Jedna z najlepszych kart z damage: opp. damage. 8 mocy jest świetne, przy odpowiednim ustawieniu może zrobić 1HKO. Jeśli nie chcesz Trish lub Jane Ramba do Elo, koniecznie bierz ją.
Leo
To taka Jane Ramba dla uboższych. Nadaje się głównie na DR'a. 5/4 to dość słabe staty, ale umka (-2 obrażenia, min. 2) jest niezła. Niestety, dość mało przydatna.
Masamu
Karta tylko do mono i gdy nie ma SoA. Staty 3/5 są dość słabe, ale dzięki umce wsparcie: moc+1 i bonus czyni z niej kartę 7/7. To nieźle, ale trochę za mało.
Mitch
Karta z identycznymi statami co Leo, a w umce SoB. Z początku niby przydatna, ale dla mnie absolutnie nie.
Myke
Karta z początkowego decku "Czysta siła". Ciekawa, gdyż -2 moc przeciw, min. 2 robi swoje. Szkoda tylko tych fatalnych statystyk.
Nahomi
Kolejny zabójca GHEIST/Roots. Dzięki nim może mieć staty nawet 10/6! Czyste 7/4 to też nieźle. Potrzebna, gdy szukasz kogoś jako SoA kontra.
Tank
Czyste staty 6/3 i SoA. Karta świetna do ELO, gdy nie chcesz Bryana. Cena też naprawdę niska.
Trish
Niepozorna karta, gdyż może staty 5/5 nie powalają, ale gdy dodamy genialne -3 moc, min. 1 to jest obwiązkiem do ELO. Cena naprawdę jest dobra jak na taką kartę. Najserdeczniej polecam.
Uxoh
Jedyny life gap w La Junta i na dodatek dość słaby. Podstawowe 7/1 wcale nie jest dobre dla um. 1życie na obraż. Nie rozumiem, czemu jest Rare.
2*:
Dean
Karta jest ciekawa, gdyż 6/2 i -3 moc, min. 4 robi swoje. Obowiązek do ELO.
Diego
To największy niewypał. Staty 2/3 i brak um to po prostu rzeźnia w ubojni. Nigdy nie kupuj i od razu sprzedawaj.
Molly
Kolejna karta, z której SoA robi ciecia. Staty 5/1 i wsparcie: +1 obrażenia to nie jest najlepiej. Tylko do decków do ELO, choć i tak niezupełnie.
Niki
Karta niby mocna z zewnątrz, ale słabiutka w środku. Bez SoA i SoB na odwadze ma 6/4, ale czyste jest zaledwie 2/2. Stanowczo odradzam.
Thormund
Konieczna karta do ELO, ale tylko mono. SoA i SoB ją zabija, gdyż podstawowe staty to 7/1, ale po jego umce wsparcie: moc +1 i bonusie może mieć nawet 11/3.
Victoria
Karta świetna tylko przeciw SoA. Staty 7/2 bez bonusu i przy SoA odejmuje 3 pkt. mocy do min. 1. Świetna do ELO w tygodniu z GHEIST/Roots.
Wardog
Karta warta uwagi, jednak cena jest dosyć duża. Jego czyste staty 8/2 i brak um. czynią go genialnym zamiennikiem za Deana.
Winston
Kolejna karta z początkowego decku (patrz: Myke), bardzo przydatna. Staty 6/2 może są przeciętne, ale umka -3 damage, min. 3 jest czasem przydatna. Konieczna na wypełnienie misji dla DR'ów La Junty.
I to już koniec. Proszę o komentowanie i ewentualne poprawki
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karassnik dnia Pią 18:36, 02 Gru 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
|
 |
MrBean
user
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pon 9:22, 03 Paź 2011 |
 |
po co life gapa la juncie ? Jak oni majom rozpoierdalac w 2rundah
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Bananowy Blues
user
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce
|
Wysłany:
Pon 18:44, 03 Paź 2011 |
 |
No tak, opisałeś karty. Ale z poradnika tutaj nic nie ma. Karty każdy może sobie obejrzeć, bezsensowne jest ich opisywanie. Poradnik ma zawierać taktykę grania, tricki, itp.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |